преса
Автор: Юка ГавриловаВидання: Без цензури, газета
«Міжнародна тиша»
http://bezcenzury.com.ua/ua/archive/6790/culture/6843.htmlМайже непоміченою читачами – тими, для кого передусім і створюються книжки, – пройшла Київська міжнародна книжкова виставка.
18 травня 2006
Петро Мацкевич, головний редактор видавництва «Кальварія», сформулював ставлення багатьох українських видавців до цього заходу:
– Ані як видавець, ані як відвідувач я в цій виставці участі не брав. Бо із власного досвіду знаю, що не буває вдалих заходів, якщо їх організовують державні чиновники – чи то в Україні, Франції або деінде. До того ж ціна за чотири метри виставкової площі (близько 5 тисяч гривень) така сама, як у Франкфурті, й учетверо вища за ціну Форуму видавців у Львові, а результат мізерний.
Книжкова виставка – це бізнесовий захід. Щоб його розкрутити, щоб він став привабливим для видавців, читачів, письменників, медіа, треба три-чотири роки працювати собі на збиток, налагоджувати стосунки із пресою, напрацьовувати серйозну репутацію серед фахівців.