Основними видами інформаційно-пресової діяльності видавництва є співпраця з редакторами та журналістами бізнес-видань, ЗМІ політичного, розважального та спеціалізованого спрямування, видань і програм для дітей та юнацтва (щоденні та щотижневі газети, щотижневі та щомісячні журнали, ТБ, радіо, інтернет):
- систематичні огляди книг,
- інтерв'ю з авторами та топ-менеджерами видавництва,
- інформація та звіти про діяльність видавництва,
- публікації менеджерів (аналітичні статті про актуальні проблеми бізнесу, огляди, коментарі тощо).
Авторська промоція (авторські вечори, літературні читання, літературні сніданки, промоційні тури).
Акції: презентації книжок, круглі столи, прес-конференції, Інтернет-дискусії, комплексні мистецькі акції, розміщення рекламних матеріалів у книгарнях, кав’ярнях, салонах тощо.
Участь у найпрестижніших міжнародних та українських книжкових форумах: Паризький книжковий салон, Варшавський міжнародний книжковий ярмарок, Московський міжнародний книжковий ярмарок, Форум видавців у Львові, Франкфуртський книжковий ярмарок, «Non-fiction» у Москві, Вроцлавські промоції доброї книжки, Всеукраїнська виставка-форум «Українська книга на Одещині». |
231 авторів 352 видань 86 текстів 2193 статей 66 ліцензій | | |