новини : Проект «Посиденьки в УНІАНі»

2006-04-26

Нові тренди українського суспільства

Нові тренди українського суспільства й економіки:
що на нас чекає у найближчому майбутньому

26 квітня 2006 року під час «Кальварійськіх посиденьок в УНІАН» пройшла прес-конференція організаторів і учасників бізнес-форуму II Міжнародний Фестиваль маркетингу «Директор з маркетингу 2006», в рамках якого в Одесі зустрінуться провідні російські спеціалісти, власники бізнесу і топ-менеджери провідних українських компаній.
У прес-конференції взяли участь: Жанн Смотрич, Президент громадської організації «Український маркетинг клуб», Голова оргкомітету бізнес-форуму, Оксана Тодорова - автор ідеї Фестивалю, PR-директор компанії «Сигарный дом «Фортуна»», Петро Мацкевич - головний редактор видавництва «Кальварія», керуючий партнер «Matskevych&Sladkevych Brand Corporation», Ксенія Сладкевич - головний редактор журналу «PR-менеджер», керуючий партнер «Matskevych&Sladkevych Brand Corporation»

Що відбуватиметься в Одесі?
9-11 июня 2006 года під Одесою за ініціативою Українського маркетинг-клубу «MarketingJazzz» на бізнес-форумі: II Міжнародний Фестиваль маркетингу «Директор з маркетингу 2006» зберуться провідні російські спеціалісти, власники бізнесу і топ-менеджери провідних українських компаній.
Вперше в одному місці і в один час збереться вся еліта маркетингу України. Метою зустрічі є розробка нових стратегій розвитку компаній та підприємств і моделювання споживацьких орієнтацій на період 3-5 років.
Оксана Тодорова, автор ідеї Фестивалю: «Фестиваль – це можливість перейти на новий якісний рівень, зекономивши при цьому кілька років професійної діяльності. Це можливість дізнатись, як це зробити і відчути свій справжній потенціал... А ще Фестиваль – це Одеса, літо та нові рішення під джазові імпровізації».
У форумі беруть участь і провідні російські фахівці, зокрема Ігор Манн – гуру сучасного російського маркетингу, автора бестселера «Маркетинг на 100 %». Під час Форуму запланована презентація його книжки «Маркетингова машина».
Центральною подією Фестивалю стане Управлінська Гра, зорганізована фахівцями, які вісімнадцять років працюють на ринках колишнього СРСР і спеціалізуються у розв’язанні системної проблематики та побудови систем стратегічного управління.
Жанн Смотрич, Голова оргкомітету Фестивалю, наголосив, що у рамках бізнес-форуму директори з маркетингу, власники і топ-менеджери провідних українських компаній спробують сформулювати відповіді на багато питань української економіки. Зокрема, увагу учасників буде зосереджено на нових трендах українського суспільства.

Про які тренди буде йти мова?

За політичними перипетіями останніх місяців українські ЗМІ не помітили важливих змін, які дозволяють прогнозувати темпи і напрямки розвитку не тільки цілих галузей економіки, але й українського суспільства в цілому.
Розуміння цих змін і нових тенденцій дозволяє провідним українським компаніям не тільки успішно працювати на українському і на міжнародних ринках, а й прогнозувати розвиток споживчих переваг і української економіки на період 3-5 років.
Зокрема, в українському суспільстві відбувається конвергенція цінностей. Усе більше поширення отримує індивідуальність – бажання бути відмінним від інших. Це приводить до переходу споживачів від раціональних мотивів придбання і споживання на емоційні, значно ускладнюючи задачу виробників – споживача стали цікавити не конкретні функції товару, а привабливість його на рівні емоцій. Сьогодні український споживач шукає марку товару, орієнтовану особисто на нього, бренд, створений для конкретного споживача.
Усе більшого значення набуває цінність дозвілля – споживачі наголошують на збільшенні власного вільного часу. Тому бурхливе зростання очікується не тільки на ринку туристичних послуг (як за кордоном, так і в нашій країні), але і так званому ринку «третього місця» – місця відпочинку поза роботою і домом. Відповідно можна чекати на сплеск інтересу до індустрії дозвілля і розваг. Зокрема ця тенденція відіб'ється і на будівництві нових торгівельних об'єктів – буде зростати потреба в торгово-розважальних центрах, що поєднують у собі сімейний відпочинок і шопінг.
Більш важливою стає тенденція матеріального забезпечення – життя без фінансових турбот. Якщо п'ять років тому назад у середньостатистичного українця практично не було шансів на швидке отримання житла чи авто, то сьогодні різні програми кредитування відкривають широкі можливості для швидкого і якісного поліпшення матеріального добробуту, сприяючи в такий спосіб формуванню середнього класу. Можна говорити про подальше бурхливе зростання ринку фінансових послуг населенню, зокрема послуг кредитування, страхування, системи недержавних пенсійних фондів.
Ще один тренд – при зростанні думки про важливість турботи про здоров'я, скорочується кількість людей, які реально ведуть здоровий спосіб життя. Ця тенденція говорить про збільшення ринку оздоровчих послуг для населення, а також про бурхливе зростання індустрії фітнес-клубів і різних центрів краси. Середній українець усе більше хоче бути здоровим і красивим і відповідно готовий за це платити.
Не менш важлива тенденція – різке збільшення абонентів стільникового зв'язку, а також збільшення користувачів Інтернет у нашій країні. Можна з упевненістю говорити про бум на ринку телекомунікацій і послуг зв'язку. Дуже гарні перспективи в Інтернет-торгівлі в Україні, також, як і в усім світі.

Для довідки
Клуб «MarketingJazzz»

Громадська організація Український маркетинг клуб «MarketingJazzz» заснована в 2004 році Жанном Смотричем.
Мета Клубу: розвиток маркетингового мислення в українському бізнес-середовищі.
Напрямки діяльності Клубу:
• клубні зустрічі, конференції, семінари, тренінги
• створення професійного «сховища» знань - внутрішнього корпоративного університету
• створення «Вищої школи маркетингу» з можливістю навчання в своєму місті
Клуб активно обмінюється інформацією та встановлює контакти з подібними організаціями за кордоном з метою розширення географії діяльності Клубу та зміцненню бренду Україна.
У 2005 році з ініціативи Клубу пройшов Перший Фестиваль маркетингових імпровізацій -MarketingJazzz - 2005.

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930







231 авторів
352 видань
86 текстів
2193 статей
66 ліцензій