новини : activity
2005-11-28ВИДАВНИЧЕ ЖИТТЯ
1.Ті самі граблі, складені із книжокДесятий рік поспіль Україна презентує себе у Франкфурті як поліграфічно недорозвинена держава
Юка Гаврілова
Без цензури, 16 листопада, 2005
... «Наявність на виставці такого державного стенда відверто псувала мій бізнес. У термінології маркетингу це визначається так: антибренд «Україна» знижує вартість бренду «Кальварія». Не бачу нічого дивного в тому, що наші приватні видавництва намагалися розташувати свої стенди якомога далі від недолугого державного. Аби їх тільки не асоціювали із цим нікчемством».
2.Зухвалим таланить у житті
Оксана Степанюк
Слово Просвіти, ч. 37 (310) 15-21 вересня 2005 р.
... Видання будь-якого твору українського автора — стовідсотковий ризик, особливо, якщо ім’я його нікому невідоме. Так ще й із накладом, яким виходить книга, майже ніколи не можливо поцілити точно.
3.Украинцы во Франкфурте: подальше от государства
Любко Дереш
Новый понедельник, №22, 31 октября 2005
... Бюджет ярмарки можно рассматривать в сравнении. Общий стенд украинского издательства «Кальвария» и «Форума книгоиздателей», площадью приблизительно 8 кв. м, обошелся (со всеми скидками Украине и конкретным издателям) в 4000 евро.