новини : activity

2004-11-19

Про нас пишуть ...

1."Україна молода", 211 за 10.11.2004
М'який сірий шум і тверда пістрява тиша
«Пурифікація» — ідеальна модель сучасного мультимедійного проекту. «Пурифікація» — це круто. «Пурифікація» — це модно. Як, ви не були на презентації і не бачили, в якій «обалдєнній шляпі» прийшла Світлана Вольнова, за прес-релізом — продюсер агенції Studio imРossible, за стилем життя — діва, світський персонаж, за спеціалізацією в «Пурифікації» — фотограф. Як, ви не бачили Любка Дереша, хлопця, який творить у своїй голові і намагається — в наших концепти суті, абсолютно протилежні концептам форми Світлани Вольнової. Це ж львівське диво третього тисячоліття, це золота акція видавництва «Кальварія», це той молодий культурний герой, якого так довго шукали зі свічкою по всіх усюдах. Це він, до речі, пробудив у куратора виставки Костянтина Дорошенка ідею пурифікації, себто «очищення від інформативної, емоційної і поведінкової перенасиченості як нагальної потреби сучасної людини, що прагне повернутися до безпосередності власного, особистісного сприйняття себе і світу, усвідомлення суверенності і безпосередності своєї ідентичності», а той об'єднав під дахом прогресивного слова художника Майкла Мерфенка, фотографа Світлану Вольнову, письменника Любка Дереша і музичного експериментатора Kotra. До речі, картини народженого в Шотландії і одруженого в Україні художника Майкла Мерфенка (до шлюбу просто Мерфі) — суцільний позитив. Його нефігуративний живопис життєрадісних дитячих кольорів із «дитячими» ж назвами — «Кінець», «Щастя», «Рух уперед» — найбільше наближався до ідеї «з чистого аркуша», і зовсім не натужно і невиморочено, продемонструвавши, що європейський еволюційний шлях нового мистецтва як наслідок перенасичення усіма видами і формами старого — набагато природніший, ніж наше надривне скакання через голову в Європу. І поєднання дерешівського есею «М'який сірий шум» і милих мерфенківських полотен могли б виглядати справжнім диптихом, але для того, щоб акція стала феєрверком, і потрібні були інші елементи. Бо ще краще, ніж як змішати космічні шуми експериментальної нойз-музики із «м'яким сірим шумом» на папері й ефектним, зi сфери fashion-бізнесу, дизайну, фотодруком на червоних сувоях обличчя киргизької моделі, Костянтин Дорошенко знає, в яких пропорціях змішати публіку, щоб вийшов справжній коктейль із сучасного мистецтва і світського заходу. На Вольнову «клюнули» персонажі світу моди — fashion-тележурналіст Вікторія Андрієвська, дизайнер Сергій Єрмаков, на Мерфенка прийшла його сім'я, включаючи тестя Костянтина Грищенка, міністра закордонних справ України, тещу і дружину, на Любка Дереша — директори «Кальварії» Петро Мацкевич і Анетта Антоненко, письменниця Марина Гримич, «на кого» прийшли Іван Малкович і Юрій Макаров, я так і не зрозуміла, а на аудіочастині проекту Дмитра Федоренка (проект Kotra) народ в основному пішов. І таким чином футуристичне пророцтво Любка Дереша на 2010 рік почало збуватися просто на очах: «молоде покоління наново відкриває для себе тишу».
«Пурифікація» на один вечір збурила Будинок художника, зануривши присутніх у глобалізаційне дежа вю — стільки книжок і фільмів створено за мотивами подібних заходів. Пане Бегбедер, вас дуже не вистачало.
Валентина КЛИМЕНКО
2. "Кореспондент", №43 (132), 13 ноября 2004-11-16
«Мультимедійное очищение искусством»
В киевском Доме художника состоялось знаковое событие в современном украинском искусстве— презентация артпроекта Пурификация. Авторство термина принадлежит одному из ее учасников — писателю Любку Дерешу….

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930







231 авторів
352 видань
86 текстів
2193 статей
66 ліцензій