Яцек Влодарчик
Книжки що вийшли у Кальварії Маркетинґ у видавничій справі —фантазія чи дійсність? Яцек Влодарчик — один із керівників BMR (Book Marketing Research, Краків) — першої консалтингової фірми для видавців на теренах посткомуністичних країн. Практичний досвід маркетолога книжкового бізнесу здобував, працюючи в комерційному відділі Наукового видавництва Польського теологічного товариства в Кракові та менеджером з маркетинґу потужного краківського видавництва Znak. Яцек Влодарчик багато зробив для розвитку видавничого бізнесу посткомуністичних країн: з 1997 провадив курси для видавців і продавців книжок у Польщі, Казахстані, Киргизії, Грузії, Болгарії, Македонії, Словаччині, Хорватії та в Україні; був співавтором книжки «Publisher’s ABC» («Абетка видавця»), виданої Польським підрозділом європейської системи дистанційного навчання; читає лекції студентам Варшавського Університету; регулярно друкувався у професійних журналах: Megaron, Notes Wydawniczy, Magazyn Literacki. Одна зі статей Яцека Влодарчика — «Swot-аналіз» — була перекладена українською і надрукована в «Kнижковій тeці» (Львів). З 2000 року публікує свої роботи на створеному ним Інтернет-порталі для видавців: www.wіrtualnywydawca.pl. |